maandag 2 november 2015

wat een eindeloze stroom met was..... (vrijdag 25/365, zaterdag 26/365 en zondag 27/365)

Vrijdag's ruimde ik samen met de kinderen hun kamer op, zorgde dat alle was in de wasmanden lagen. Ja dat moet ik misschien even uitleggen. We hebben 4 wasmanden, want dat is handig dan is alles al op kleur uitgezocht. Dus....
We hebben een witte wasmand voor de witte/lichte was.
We hebben een donkerblauwe wasmand voor de zwarte/donkere was.
We hebben een roze wasmand voor rode/roze/oranje was.
En we hebben een lichtgroene wasmand voor blauw/grijs/groene was.

Op zaterdagochtend ruimde ik de keuken, de koffietafel en de eettafel op. Vouwde een was uit de droger, deed een was in de droger en weer een was in de wasmachine. Ik probeer kleinere wassen te draaien, zodat er meer regelmaat in komt. En op deze manier lukt dat aardig.

Op zondagochtend werd er een was in de droger gedaan en de droge was in een mand....
Zondag overdag maakten we als familie de tuin van mijn schoonmoeder winterklaar. Fijn met zn allen, dan gaat het lekker vlot! Er is heel veel geschoffeld, geharkt, gesnoeid, opgebonden, etc...


Op zondagavond vouwde ik dus twee wassen uit de droger en deed er een nieuwe was was ik. Daarna streek ik het meeste weg en het werd het meteen opgeruimd.

pfff ik lijk wel een huisvrouw ;-)
Fijne maandag!
xxx Emilie xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!