zaterdag 7 november 2015

De theelade (32/365)

De theelade liep over... Dat is een mooi klusje voor de zaterdagochtend.

Dus bijna lege theedoosjes samengevoegd in de Blond Amsterdam theedoos, alle medicatie in het oranje tasje gedaan en het weer geordend. 
Zo, nu ziet het er weer goed uit. 

Een vraagje: 
Sparen jullie soms ook dingen die je eigenlijk nooit zullen gebruiken? Uit gewoonte scheur ik de punten van de theedoosjes van Pickwick maar ik koop er nooit iets voor. 
Dus... wie spaart de Pickwick punten en wil mijn punten ontvangen? 

Fijne zaterdag!
xxx Emilie xxx

3 opmerkingen:

  1. Hallo, ik lees je blog al een hele tijd via, via, ik kan erg genieten van hoe jullie lekker bezig zijn zo leuk. Zou hier ook geen kwaad kunnen. Maar kan me er nog niet toe zetten. Over de punten ja die spaar ik je zou me er heel blij mee kunnnen maken. Gezellig weekend, groet Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Petra, leuk dat je me volgt :-)
    Mail je me je adres? Dan stuur ik je de punten op. Groetjes, Emilie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooo hier liggen ook nog een boel van die punten waar ik niets mee doe. Kan Petra met nog meer punten blij gemaakt worden?

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!