woensdag 4 november 2015

Allerlei klusjes (28 tm 31/365)

Het was weer tijd voor de 'kleefplekken' zoals de eettafel, salontafel, kastjes naast de tafel en het aanrecht. 
Eerst alles verzameld, qua papieren en gekeken wat weg kon, waar ik nog iets mee moest doen (en meteen gedaan) en waar het thuishoort opgeborgen. 

Deze gezellige verzameling post van de afgelopen maanden ga ik (gedeeltelijk) in mn postboek plakken.


De eettafel bij de start

En de eettafel erna. 

Ik heb geen foto's van de rest, maar ook die plekken zijn weer opgeruimd. 

Ook de besteklade heb ik opgeruimd, er bleken twee bestek-sets door elkaar te liggen. Het was wat vol :-) 
Die heb ik gesplitst en nu is de lade weer overzichtelijk. De tweede set blijft wel hoor, handig voor met kerst :-)

De kinderen gaan goed door met hun kamers, ze zien zelf ook verschil en dat is fijn. 

Een hele fijne vrijdag!
xxx Emilie xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!