donderdag 8 oktober 2015

Ansichtkaarten verzameling (3/365)

Op dag 3 ging ik verder met het opruimen van het gezellige hoekje in de serre. En ik moet zeggen, 't wordt steeds gezelliger. Fijn gevoel geeft dat.
Ik kwam een gedeelte van mijn ansichtkaarten tegen en dacht, die wil ik eigenlijk t liefst allemaal bij elkaar.

Dus... alles uit de kaarten-lade gehaald

de lade schoongemaakt
 En gevuld met alle kaarten die ik in voorraad heb. Gelukkig valt het mee :-)
Nu nog de 'restanten' die uit de lade kwamen wegwerken.
Ook zoonlief en dochterlief gingen verder op hun kamer. Ik moet zeggen, er wordt niet zo heel veel weggegooid, maar bij beiden zijn de vloer, stoel, nachtkastje en bureaus nu opgeruimd. Manlief is op de overloop op zolder zijn werkbank en opslagruimte aan het opruimen.

Fijn dat dit kwartier opruimen per dag ook echt werkt en zichtbaar vruchten afwerpt!

Een hele fijne donderdag!
xxx Emilie xxx

1 opmerking:

  1. Wat ontzettend leuk dat je weer begint ,ik ga lekker bij je mee lezen!
    Liefs Joyce.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!