vrijdag 23 oktober 2015

Alleen maar dagelijkse dingen..? (18/365)

Goedemorgen,

Hebben jullie dat ook dat er naast de dagelijkse dingen als de vaatwasser leegruimen en weer inruimen, de was uit de droger opvouwen en een nieuwe was erin en het aanrecht, eettafel en koffietafel opruimen, er dan verder weinig animo is om een kwartier iets extra's te doen?

Ik heb het toch gedaan en heb een kwartier aan administratie besteed.

Niet mijn favoriete bezigheid, maar alle beetjes helpen.
Er kwamen ook nog een aantal acties uit, zoals 'oh ja, ik zou de tandarts regelen' en 'oh ja, de ortho afspraak moet verzet' en 'oh ja, ik kan nog rekeningen indienen bij de verzekering'.
Dat is dan wel weer fijn om op een rijtje te hebben... maar het moet ook nog 'even' gedaan worden.Dus daar ga ik morgen mee verder.
Fijn, verse bloemen in huis als een kleine beloning voor al het extra opruimen van de afgelopen tijd.

Ik wens iedereen een hele fijne vrijdag!
xxx Emilie xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!