vrijdag 16 oktober 2015

drukke dag 11/365

Soms komt het leven ertussen en kan je wel plannen maken, maar is het beter om mee te bewegen...

Wat was het een volle dag gister. Manlief had een training en was de hele dag weg, aansluitend eten en naar twee informatie avonden van de twee scholen. Ik had een drukke dag op t werk, ging naar fysio, deed boodschappen, kookte en ging daarna mee naar de twee informatie avonden.

De kinderen hebben (naast huiswerk) opgeruimd op hun kamer.
We hebben het strijkgoed allemaal in onze eigen kast opgeruimd.
Ik heb mijn knutselspullen weer opgeruimd na gebruik.
En ik heb 's avonds een 10 minuten rondje "puinruimen" gedaan.

Oh ja, we hebben de vaatwasser aangezet...

Fijne vrijdag!
xxx Emilie xxx

ps: had ik verteld over onze magnetron die stuk was en die ik maandag opgehaald had? En dat het glas van het ruitje stuk was bij aankomst? Je zou toch denken dat het deze keer opgehaald zou worden. Maar helaas, de reparatie afdeling wil de magnetron in deze doos retour gaan krijgen. Dus ik mag straks weer langs het postnl postpunt....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!