vrijdag 4 april 2014

50 dingen minder in maart - nét niet gehaald...

Zo, maart zit er op. Alleen heb ik minder tijd gehad afgelopen weekend om op te ruimen door de feestelijke kunstexpositie van mijn moeder.

Wel ruimden we een kinderkamer op en gooiden ook spullen weg, maar ja, deze dingen zijn niet van mij :-) En heb ik naar onze vazen collectie gekeken en er een aantal bij 'te verkopen' gezet. Er was er maar eentje van mij...

1 vaas

En ik stuurde weer een puzzel op, deze keer naar een vriendin in Croatië :-)

1 puzzel

En dat was het eigenlijk. Dus... ik heb in maart 46 dingen weggedaan en eigenlijk ben ik daar heel blij mee :-)
Meer ruimte, meer rust, minder om over na te denken, minder om af te stoffen... dus minder CHAOS!

Fijne vrijdag!
xxx Emilie xxx


Wat kreeg al een andere bestemming?
2 kaasplanken (verkocht)
6 lampsetjes 'kerst' (verkocht)
2 bekers (verkocht)
18 kledingstukken die ik kan verkopen of weggeven 
2 boeken (weggegeven)
2 puzzels (weggegeven)
1 spel (voor de verkoop)
kerstspullen (voor de verkoop)

In de prullenbak:
1 t-shirt met vlek
1 t-shirt met slijtage
1 x sokken (aantal enkele sokken)

4 tijdschriften
tuin tafel setje

3 opmerkingen:

  1. Ach, bijna 50 is ook heel mooi, en dan begin je gewoon in april overnieuw... Haha, dan heb je straks nog meer ruimte...
    Ik wens je een heerlijk weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 50 gehaald of niet. Ik neem echt mijn petje af hoor. Ik geloof dat ik het in een jaar nog niet voor elkaar ga krijgen haha. Je mag met op je 46 stuk ook heeeeel erg trots zijn. XXX

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!