vrijdag 21 juni 2013

Een opgeruimd huis in 223 dagen....

Vandaag had ik een studiedag van mijn werk, waarbij er een inspirerende spreker was die het volgende vroeg: "Doe je dingen omdat je moet, of omdat je het graag doet?"

Daarover nadenkend heb ik de balans van mijn opruimproject opgemaakt.

Gisteren was dag 223 van de 365 en eigenlijk - op de schuur na - heb ik alle kasten en laatjes wel gehad, de chaos is binnen de perken te houden en het kost me steeds meer moeite om elke dag te bloggen. Want dat had ik mezelf voorgenomen: elke dag een stukje schrijven.

Maar..... ik merk dat ik niet elke dag wat te melden heb, niet elke dag iets extra's opruim en dat het een soort moeten is geworden....
Ondertussen schrijf ik wél elke dag met plezier voor mijn creatieve blog, want daar heb ik wél elke dag wat te melden over nieuwe projecten, 1hartperweek, post, inspiratie, HomeSweetHome en allerlei andere zaken.

Dus ik heb het volgende besloten: Ik blijf wel elke dag opruimen (natuurlijk) en zal ook de schuur gaan aanpakken dus ik maak het wel af, maar blog alleen nog maar via AtelierEem en zal daar dan ook over opruimen bloggen als dat zo uitkomt.  

Dus hierbij wil ik jullie bedanken voor het meelezen, meeleven, reageren en alle andere lieve reacties. Ik heb er een aantal (snailmail/pen)vriendinnen aan over gehouden en een opgeruimd huis in 223 dagen in plaats van 365. Dus ik ben tevreden!

Ik hoop natuurlijk dat de trouwe lezers van dit blog zullen meeverhuizen naar mijn andere blog en dat we elkaar daar weer zullen spreken.

Voor nu eindig ik met:
"Doe wat je het liefste doet met volle overgave!" 

Lieve groet, Emilie

5 opmerkingen:

  1. Zo, dit blog is bij deze opgeruimd!
    Goed gedaan.

    Ik zie je in je atelier :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ga je op mijn leeslijst ook veranderen.........goed plan van je

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi wat een bekent verhaal ;-)

    En volgen deed ik al dus ik lees op je andere Blog gewoon gezellig verder. Goed dat je deze beslissing voor jezelf genomen hebt. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Emily,
    Ik ga met je mee hoor...
    Ik wens je een heerlijke woensdag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!