vrijdag 31 mei 2013

Dag 206 - hoera - het opruimrondje gaat lekker vlot

Het fijne van je huis bijhouden is dat als je 'even' snel moet opruimen omdat bijvoorbeeld... je ouders al om 10u komen oppassen (erg lief!) omdat de kinderen geen school hebben vanwege meester/juffen-opleidingsdag.... het dan ook heel snel klaar is.

Vanmorgen in een uur door de serre, woonkamer en keuken heen gezwiept. Eettafel, salontafel en het zithoekje in de serre opgeruimd, alle oude kranten in de papierbak, de vaatwasser gevuld en aangezet, het aanrecht opgeruimd en alle kinderboekjes en -tijdschriften bij elkaar geraapt. Ontbijt gemaakt voor mij en de kinderen..

Dus toen manlief thuis kwam voor zijn pauze (gebroken dienst) en ik naar t werk ging, was het huis helemaal klaar voor mijn lieve ouders die met de kinderen gaan lunchen (dan is manlief al weer naar t werk) en bij ze blijven tot ik uit mn werk thuiskom.

Fijne vrijdag!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Emilie,
    Dat heb je supersnel geregeld allemaal zeg, maar dan heb je er eigenlijk al een dagdeel opzitten voor je begint met je werk.
    Fijn dat je ouders oppassen, scheelt toch enorm...
    Ik wens je alvast een heerlijk weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. kijk,je hebt eer van je werk en het bijhouden..........

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!