woensdag 22 mei 2013

Dag 196 - tijd voor lezen..?

Nou nee, nog even niet.
Dan moet ik eerst dit eens opruimen...

Eerst maar eens alles eruit en kijken wat het allemaal is...

Jeetje wat s dit allemaal, kooktijdschriften, kranten, puzzelboekjes, tijdschriften, huiswerk?!? en boeken... 


Ik heb het verdeeld in de stapel boeken (leuk m'n Mandela boek!), een stapeltijdschriften  (veel Flow!!) en een stapel die ik voor snailmail kan gebruiken. 
De stapel 'weg' was ongeveer even hoog en ligt in de papierbak. 

Welke bladen mogen weer terug? De La France, Glutenvrij en Roots (mooi blad met súpermooie natuurfoto's!)



De Flows gaan in de verzamelband, de kookboeken bij de kookboeken, de snail-spullen in de hobbykast en de boeken bij de boeken... 
Zo dat is gelukt!

Hmm, welk boek zal ik vanmiddag op de bank met een kop thee gaan lezen? 

Maar eerst kinderen uit school halen, lunchen, naar muziekles, dtp/brm prik voor dochterlief halen en daarna komt er een vriendinnetje spelen en eten en zou ik zoonlief met zn spreekbeurt op weg helpen.... 
Ik denk dat het lezen en snailmailen vanavond wordt...

Fijne woensdag!

1 opmerking:

  1. Je hebt het er maar weer druk mee. Ik zie dat ik weer aardig achter loop met het volgende van je blog dat ga ik vandaag dus even doe ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!