woensdag 15 mei 2013

Dag 189 - metamorfose...

Oke, dus zo was het... 
Strijkplank, Gaatjeskist, lamp, keyboard, gitaren en versterkers, buffetkast, wijnkastje, lectuurbak, kratjes met inplakspullen op doosjes met cd's (bleek net...) en dan het dressoir met stereo en tv.

Ondertussen is de gaatjeskist naar de kringloop, zijn de gitaren + versterkers gewisseld met het wijnkastje en is het keyboard opgeschoven.


En ben ik heel druk bezig alle spullen die in de kast gaan komen in te pakken in doosjes, bakjes en kistjes...



Zelfs in de vensterbank in de keuken kom ik knutselmateriaal tegen...
En ik heb alles vanonder de salontafel verzameld. 
Zou ik nou alles hebben? Nee... Wol in laatjes...;-) 

We hebben geschoven en nog eens geschoven. Ja, nu staat het goed!

Dan gaan we inrichten. Joepie!!
 Beetje jammer dat het zo'n samenraapsel van bakjes is, maar dan hou ik 'ruimte voor verbetering' ;-)

Zo, alles zit erin!! Hij is gewoon bijna vol - hihi.

Zo is het geworden in de woonkamer. 

En nu samen koffie drinken. 







1 opmerking:

  1. geniet van je koffie.........welverdiend............


    kan je me mailen ik ben je mailadres kwijt sorry........

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!