dinsdag 14 mei 2013

Dag 187+188 - eettafel...

Ook al ben ik over de helft van mn project ..... Pauze voor Applaus ;-) .....

De eettafel blijft een kleefplek. 
Een hele logische hoor, want de eettafel is het centrum van ons huis. 
We eten er niet alleen ontbijt, lunch en diner, we drinken er ook koffie, bespreken de wereld, gevoelens en gebeurtenissen, pakken er de nieuw gekochte spulletjes uit, knutselen, tekenen, schrijven kaarten en brieven, etc....

En dan eindigt hij vaak zo:

Omdat zoonliefs plek steeds meer wordt volgebouwd, werd het tijd voor actie! Dus gisteravond en vanmorgen vroeg aan de slag..
En vanmorgen toen ik wegging was het zo:
 Er is nog ruimte voor verbetering, maar die tijd had ik niet en hij kan nu weer gewoon normaal zitten ;-)

Tot morgen! Dan laat ik de nieuwe situatie met de kast zien! Ik ben zó benieuwd hoe het wordt en of het m'n spullen er allemaal inpassen ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!