zondag 28 april 2013

Dag 172 - puinruimen... Nee vandaag niet!

puinruimen... dat ging ik doen vandaag... maar ik werd afgeleid door het maken van een Vilten Letter-sleutelhanger voor Leonie, met haar, haar man en kinderen een mooie water-wandeling in Haarzuilens, een rondleiding in het kasteel van Haazuilens en uit eten in het Wapen van Haarzuilens.


Moe maar voldaan thuisgekomen had ik ook geen zin in puinruimen. Ik heb extra rommel gemaakt door mijn vilt en knutselspullen voor de dag te halen en een Vilten hartje met knoopjesletter C te maken voor Cindy en daarmee haar snailmail af te maken....



En nu zit ik weer met een tafel die vol met knutselspullen staat, wel allemaal in plastic bakjes, dus ik denk dat ik het gewoon zo laat en naar bed ga... ;-)

1 opmerking:

  1. Hoi Emilie,
    Soms moet je gewoon de boel de boel laten... Je hebt in ieder geval een heerlijke dag gehad.
    Ik wens je een heel mooie nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!