vrijdag 26 april 2013

Dag 170 - koningsspelen...

Vandaag stond in het teken van de Koningsspelen en de spelletjes.
 
Het springkussen van de stichting waar ik vrijwilliger ben, was zeer in trek. Gelukkig hoefde ik het alleen eind van de middag in ontvangst te nemen bij de garage. Maar toen bleek het achterlicht stuk te zijn en er was niemand met een extra kenteken... tja, ik heb geen auto met trekhaak, dus... uiteindelijk is hij gewoon op de afgesproken tijd gebracht.
Ik heb ondertussen in de garage opgeruimd...
Dus - al met al en ondanks de regen - hebben we twee scholen blij kunnen maken met een gesubsidieerd springkussen en daarmee heel veel kinderen blij gemaakt.

Morgen weer in m'n eigen huis aan de gang, want je knutselt een paar avonden en ondertussen slibt het huis dicht met stapeltjes.... en tasjes met papieren als die stapeltjes in de weg lagen...  en hoekjes waar in iets eventjes wordt weggelegd (kleine stapeltjes...)
Jullie herkennen het vast... toch???

1 opmerking:

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!