dinsdag 23 april 2013

Dag 167 - ik wil een kastje of laatje opruimen!

Elke keer komt het er niet van, een laatje of een kastje opruimen. Ik doe trouw de algemene dingen als vaatwasser vol en leeg, wasmachine vol en leeg, in de droger en er weer uit, etc. Strijken en het strijkgoed opruimen, de eettafel, de salontafel en het aanrecht houden we bij...

Maar ik wil weer een laatje of kastje opruimen, want dat 'cluttert' maar weer vol.... DUS....
in de keuken zijn de kastjes een beetje in de war geraakt, want de afgelopen tijd hebben - heel lief!! - verschillende mensen afgewassen en opgruimd met alle verjaardagen. Maar ik keek en dacht hè wat doet die stroop daar nou?? (kastje#3)
Dus ik heb vanmorgen foto's gemaakt en ga vanavond en morgenochtend kastjes opruimen...

Dit is kastje #1.
Hier missen schalen en andere dingen zie ik...


Dit is kastje #2
Alles schots en scheef...

Dit is kastje #3
mmm stroop bij de vazen,
kinderbekers, bakjes en stokbrood...
en taart?

En kastje # 4
Dit bevat nog erg veel glazen
die voor de feestjes waren geleend,
maar die ik mocht houden.
Zo lief!
Maar waar laat ik ze..?

 
Morgen laat ik het resultaat zien! Beloofd :-)

2 opmerkingen:

  1. lol ja na verloop van tijd ziet ieder kastje er zo wel uit denk ik. Vorige week mn bestek lade (twee stuks) weer leeg en schoon gemaakt. jaja ook alle spullen die erin horen weer eens afgewassen en wat ik nooit gebruik weggegooid. Zes weken .. en dan is het weer nodig ! :-)
    succes met de kastjes !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You go girl!! Benieuwd naar het.resultaat

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!