maandag 22 april 2013

Dag 166 - weinig tijd, maar toch veel gedaan...

Vandaag weinig tijd. Het brood en de boter waren op en we hadden geen uitdeel-iets gehaald op zondag - euh - met de visite kon ik moeilijk weg... Dus vanmorgen aks een speer naar de winkel, alles thuis gebracht en naar t werk.
Manlief heeft vandaag gestreken - telt dat ook ;-) ?
Na het werk katteneten gehaald, de kinderen opgehaald en van restjes nieuw avondeten gemaakt. We aren allemaal pasra, maar alledrie anders - hihi
Het gestreken goed opgeruimd, was in de droger en als ik naar bed ga doe ik er een was in.
De vaatwasser gevild, keuken opgeruimd. Straks zet ik hem aan.
Daarna met de maaimachine bezig geweest.... Zowaar de draad verwisseld ha! Ik kan het wel!!
Eigenlijk best veel opgeruimd en gedaan ;-)
En nu ga ik iets drinken maken en wat lekkers pakken. Dan de laatste hand aan de envelop voor Marion leggen. Die moet hoognodig op de post!


2 opmerkingen:

  1. Nou wat noem jij weinig tijd dan wat als ik dit zo allemaal lees heel je toch meer tijd gehad als je dacht. Poeh wat heb je een boel gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nou het lijkt als weinig tijd, maar blijkt dan toch te lukken. t zijn alleen geen kastjes en plankjes.... ;-)

      Verwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!