woensdag 17 april 2013

Dag 161 - rondje beneden verdieping

Vanmorgen kreeg ik bezoek van Conny, mede opruimster, gezellig, maar ja dan moet de huiskamer/keuken er wel toonbaar uit zien natuurlijk!
Vanaf 7u heb ik opgeruimd, tussen de broodjes smeren, kinderen naar school, katten eten geven door, de keuken opgeruimd, vaatwasser leeggemaakt, vuile vaat erin, salontafel weer ont-Donald D'd, grote tafel opgeruimd en allerlei Kleine troepjes die niet op hun eigen plekje lagen opgeruimd. Om 9u was het klaar. Toen belde ze of ze al aan kon komen rijden. Jazeker, komt u maar. Toen had ik nog een 3/4 uur helemaal niks en heb ik lekker een bloemetje zitten haken - hihi - dus toen ze kwam lag de tafel weer vol met wol, haaknaalden enzo, maar ze vond het niet erg gelukkig...
Zie atelierEem voor het resultaat van onze gezamenlijke haaksessie!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!