dinsdag 9 april 2013

Dag 153 - wastafel...

Vandaag een heel klein klusje, maar het irriteerde me vanmorgen zó....

Want de wastafel is blijkbaar niet zo belangrijk voor de rest van de familie. Ze laten er van alles op slingeren en even naspoelen is blijkbaar heel erg veel moeite. Als je je tanden hebt gepoetst en je haar hebt gedaan, dan wil je óf naar bed óf naar school/werk....

Vanmorgen had ik er genoeg van. Alle rommeltjes eraf, haarclipjes, haarelastiekjes, haarschuim, kam, borstel, tandenborstels in de beker. En even schoongemaakt....
Nou mijn dag kan niet meer stuk - de wastafel blinkt weer!
Ben benieuwd hoe het er vanavond uitziet :-)

hé, zie ik daar een stuiterbal.....

4 opmerkingen:

  1. Tsja, dat heb je met kinderen he? Hier geen kinderen en dus altijd een blinkende wastafel
    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. tja, het blijven kleine kinderen, dus het is niet vreselijk, maar wel een dagelijks terugkerende kleine ergernis. Maar ondertussen heb ik de kinderen bijna zover dat ze hun tandenborstel weer terug zetten in de beker... ;-)

      Verwijderen
    2. Hier geen kinderen, maar blinkende wastafel???? Nee helaas

      Verwijderen
  2. Geen kinderen maar ook geen blinkende wastafel hier hoor meestal. Maar ik doe mijn best, doe van jou ziet er in elk geval weer heerlijk blinkend uit

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!