vrijdag 29 maart 2013

Dag 141 - keuken...

Ben zo druk met knutselen geweest dat de keuken erbij in is geschoten.
Dus dan maar even nu, voor ik naar m'n werk ga.
De katten-eet plek schoonmaken: 
alle bakjes even soppen.
Het papier in de container, zak met plastic naar de schuur.
Als alles onder het aanrecht weg is, kan ik meteen even de vloer aanvegen.
De kattenbak wordt meteen schoongemaakt, lekker nieuw grit erin.
De dame en heer zaten er meteen in natuurlijk ...
 
Nou eten mijn katten van een gezellig vogeltjes-dienblad,
want daar past het allemaal zo fijn op...
Hoezo de kat op het spek binden - haha.
Dan nog lekker vers water, verse brokjes en vlees.
Ik zet de kattenbak terug.
De mand voor leeg glas / petflessen ook.
De krat voor papier is weer leeg. 
Het keukentrapje staat weer op zijn plek.
 
Voor de katten maakt rommel niet uit....
zolang we maar eten krijgen!
Maar voor mij wel. Dus....
Is alles weer schoon en opgeruimd?
Ja! Mooi zo.
Hij kan er voorlopig weer tegen, onze keuken!

Links is Bink, rechts is Suzy.

2 opmerkingen:

  1. Dit is weer een heel ander gezicht. Hier ook zo'n hoekje in de keuken hoor (die wel keer op keer herhaals zal moeten blijven door elke keer weer opnieuw te moeten schoonmaken).

    Maar je keukenhoekje ziet er weer een heel stuk netter uit zo.

    gr. Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Emilie,
    Ja, dat is echt zo'n hoekje van stal daar maar even, dan ruim ik het zo op... en dat zo duurt dan natuurlijk weer te lang. Maar je hebt het voor je naar je werk ging toch maar mooi even aangepakt. Heerlijk.
    Ik wens je een heel fijn paasweekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!