maandag 4 maart 2013

Dag 116 - dienblad loopt over...

Een onverwachte kleefplek... Het dienblad op tafel, bedoeld voor een plantje en wat kaarsen...


Als de tafel wordt opgeruimd, beland er vanálles op het dienblad 'even snel'...
Ik vind onder andere.... Een kraanvogel, een flow kalender, smint (leeg...), zonnebril hoesje (leeg...), restje wol, deo, heel veel pennen, chinees geld (van het Chinese nieuwjaar), kapotte lamp, nagellak, zakje mosterd ??, knikkers en had ik de pennen al genoemd..?




Zo, nu lijkt het weer op. Nou oké, ik leg een paar pennen terug - handige plek!! De rest gaat in de kaartenlade. Alle andere spulletjes opgruimd, alleen de kam moet nog naar zijn plekje.
Dag Bink, dag Suzy, ik ga naar de dietiste ('t gaat te langzaam ivm trage schildklier - kan er nog iets anders?).

Fijne maandag!!

3 opmerkingen:

  1. Ah, herkenbaar zo'n dienblad. Ik heb 'm maar afgeschaft. Niet dat daarmee de kleefplek helemaal is opgeheven, maar de drang om het eind van de tafel op te ruimen begint wel iets eerder.
    Succes bij de diëtiste. Heel vervelend als de schildklier niet optimaal werkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er een stuk rustiger en netter uit zo, mooi! Komt beter tot z'n recht nu allemaal :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha hier ook zo'n dienblad (onze salontafel zeg maar) Nou daar beland ook van alles op hoor. Gelukkig ruim ik hem wel regelmatig op anders...... Ach je kent het haha

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!