woensdag 13 februari 2013

Dag 97 - dvd's uitzoeken

In de loop van de tijd hebben we héél veel dvd's verzameld.
De meeste overigens tekenfilms van Disney, Pixar etc. maar ook dvd's voor manlief en mij (NCIS, Sex and the City, Columbo etc.)
En de kast puilt uit. Ik durf er bijna geen foto van te maken... maar ik doe het toch.
En dan heb ik toch al een tijdje twee doosjes met 'ruil materiaal' beschikbaar. Maar door het ruilen komen er elke keer dvd's bij natuurlijk.
Bij de kinder dvd's zijn er een aantal die ze eigenlijk nooit kijken, dus die ga ik voorstellen voor de ruilsite.
De laatste ontvangst was "Antz" en extra leuk ik kreeg hem via marion!!
Daarvoor heb ik "Het Geheim" geruild.

Gelukkig hebben de kinderen allebei opbergdoosjes gekregen voor cd's, dus die liggen niet meer schots en scheef los bij de stereo beneden... Eerst maar zorgen dat de dvd's nu weer in het kastje terecht komen. Gelukt!!

Hmm, dan heb ik dus de Blond dozen beschikbaar voor andere dingen... Ik denk dat die voorlopig als wol-opslag gaan dienen -ha!
En ik heb uit de collectie 10 dvd's gehaald die op de ruilsite kunnen. Scheelt ruimte in de kast!!





2 opmerkingen:

  1. HEB EVEN GEKEKEN NAAT JE NIEUWE AANBOD EN ER MAAR METEEN EEN AANGEVINKT....HORTON........sorry voor de hoofdletters caps lock

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooo zijn de Disney en Pixar niet voor de ouderen dan? Hier geen kinderen, maartoch bijna alleen maar Disney en Pixar aan dvd's :-D (hier woont gewoon een groot kind) :-P

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!