donderdag 7 februari 2013

Dag 91 - Bovenkant witte kast en leuke post!

Hè verdorie, weer allerlei spullen op de grond door de katten.
Ze zijn blijkbaar alle hoogtes aan het ontdekken ... daarmee ben ik gedwongen om alle bovenkanten van kasten op te ruimen.
En nu denk je vast, hoeveel kasten heb je dan... Nou dat valt mee hoor, in de woonkamer hebben we een buffetkast en computerkast staan. In de serre een witte kast met serviesgoed en dergelijke.
Maar ook twee lage kastjes naast de eettafel en de kast waar de tv op staat. 't lijken wel kleine kinderen, dan ben je ook de hele tijd aan het zorgen dat ze niet alles overal af kunnen 'maaien'...
Maar goed, de witte kast is niet zo hoog en is een verzamelplaats voor alles waarvan wij vinden dat de katten er niet aan mogen komen.... maar ze worden groter en kunnen er ondertussen gewoon op. Alleen als het dan helemaal vol staat past er eigenlijk geen kat bij en valt er vanalles. Zo ook de externe HD (niet op foto) en het rekje met pijpen van manlief gevallen. Daarbij is een fragiele witte pijp gesneuveld... Het rekje (zonder witte pijp) zie je rechts naast de kast op de boekenplanken van manlief.
Dus....alles gaat eraf, alleen de helicoptertjes mogen blijven...
Alle spulletjes gaan in een van de handige Ikea bakken die ik gisteren kocht.
De lamp (rode streep) past niet (hihi) en gaat richting trap.
Vanmiddag met de kinderen en manlief maar eens kijken wat er allemaal wegkan en wat niet. Maar nu moet ik naar het werk, dus heb ik geen tijd om alles uit te zoeken. Wel nog een lapje over de bovenkant van de kast en de helicoptertjes terug gezet.
En ach - on the bright sight - het was nr 36 op de actielijst - HA!

En dan even heel iets anders.... Gisteren zaten er twee cadeautjes bij de post.. Mijn bestelling van Paper Stories met inpak-spulletjes en een lieve kaart van Marion. Mooi gevonden, het Hart op de voorkant is van borduursteken. Dank je wel!

1 opmerking:

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!