zondag 3 februari 2013

Dag 87 - vazen en potten

In de keukenkastje bovenin bewaren we de vazen en lege potten. Dat is natuurlijk eigenlijk onzin, want die zouden in de schuur moeten staan.


Maar die moet nog opgeruimd, dus voorlopig kijk ik wat ik kan samenvoegen en herindelen.

En in het linker keukenkastje kan ik nu de weckpotten en andere benodigdheden voor het maken van (vijgen)jam en dergelijke bewaren.
Aan de andere kant de bloemenvazen.
Ook de de vazen en potten die er bovenop waren gezet, passen weer ín de kastjes.



Zo, nu het opruimen gedaan is voor vandaag.... Ga ik de spullen pakken die we meenemen naar het spoorwegmuseum. De museumjaarkaarten niet vergeten... We gaan met de trein en komen dan in het museum binnen op het maliebaanstation. Zo leuk!! Ik weet niet wie het leuker vind, de kinderen of ikzelf hihi

2 opmerkingen:

  1. Fijne dag gewenst! Het lijkt mij een leuk uitje.

    Grt Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er ook weer goed uit. Zelf vind ik het altijd wel fijn als de spullen zoveel mogelijk in de kastjes zitten dan ziet het te minste niet zo slordig :D

    Ik ben ook al bezig geweest met alle vazen en zo maar het staat me nog niet helemaal naar mijn zin maar dat komt nog wel

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!