dinsdag 26 februari 2013

Dag 110 - Keuken - lade met de bakspullen


In de keuken zijn nu nog 2 acties over (buiten de koelkast/vriezer/prikbord/rolgordijn/ramen lappen). Het reorganiseren van nog 1 draaikastje én de lade met de ovenschalen en andere bakspullen.
Ik begon zo


Alles eruit gehaald, gekeken of het nog nodig was.
De plastic kinderbordjes en bekers zijn nu weg.
De schalen zijn anders opgestapeld en de borden voor pannenkoeken staan weer bij elkaar.
Ja, zó vind ik alles weer wat ik nodig heb.

Ahum, ik zie dat ik de grote witte ovenschaal nog niet heb opgeruimd. Die is gisteren gebruikt voor de bloemkool schotel van gisteren. Zou die er nog bij passen...?

1 opmerking:

  1. JA je hebt toch altijd weer een boel spullen hé en niets wil je kwijt, want overal werk je wel mee. Te minste zo gaat het hier haha. Maar een duidelijke verbetering is het.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!