woensdag 20 februari 2013

Dag 104 - Hoe schoon is jouw wasmachine?


Mijn wasmachine heeft de nare neiging om volgebouwd te raken.
Met spullen die uit de droger komen en 'even' opgeruimd moeten worden.
Met de inhoud van de (broek)zakken van de kinderen.
Met riemen die nog om ene broek heen zaten of koordjes die ergens weer in of juist uit moeten....
Het stof uit de droger (van het stofrooster of hoe dat ook heet..) voor het in de prullenbak verdwijnt.
En met wit en bont waspoeder, vloeibaar wasmiddel, vlekkenverwijderaar, wasverzachter, bakje met knijpers en een BettyBal (voor lingerie).
Kortom vol!

Ik heb bij Ikea vorige week een héle grote bak gekocht en daar staat nu alles in. Ik heb de droger en wasmachine even lekker schoongemaakt, het stof dat ertussen valt zelfs weggehaald... Grond schoongemaakt, prullenbak geleegd, emmer waar het water uit de droger in gaat geleegd. En toen kon de nieuwe Bak op z'n plaats.
Náást de wasmachine en droger, die lekker schoon zijn en zonder spullen erop zijn -ha!

5 opmerkingen:

  1. Heel goed! Bij mij staat de droger bovenop de wasmachine en daarbovenop een mand met "rommeltjes"... En ernaast een vensterbankje vol met alles wat op jouw wasmachine lag;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, ha, grappig om te lezen! Ook ik heb mijn droger op mijn wasmachine staan. En dan is het vol en past er niets meer bovenop, erg praktisch... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, inderdaad herkenbaar: Mijn wasmachine, droger en vriezer staan onder een soort aanrechtblad. En de ervaring leert, dat daar van ALLES op terecht kan komen. Nu staan er vier tassen met sportkleding (voor 2 kinderen en twee sporten) en een tas met plasticzakjes die nog naar de kringloop moeten, lege manden, lege ordners... En dan is het redelijk opgeruimd momenteel...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed bezig geweest. Hier geen ruimte op de wasmachine of droger, want ze staat op elkaar en daar boven op mijn wasmiddelen dus (GELUKKIG) kan ik hier niets verzamelen. Dat betekend niet dat het niet ergens anders ligt hoor haha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hahahah ja dan kan je geen rommel maken he als er geen plek is :D Ik hou het zelf altijd goed bij zodat ik me er niet aan ga ergeren

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!