zondag 17 februari 2013

Dag 101 - keukenlade (waar zijn de pleisters?)

Dochterlief had haar vinger bezeerd, zelfs zo erg dat er een pleister nodig was. Maar toen ik de lade opendeed zag ik dit...
Ja, waar zijn die pleisters dan..?
Oké, nou weet ik altijd alles wel te vinden, want ik weet wáár het ligt, maar om het dan hier uit te halen? Dus... mijn klusje van vandaag is  - buiten de pleister plakken en een kusje erop geven ;-) - deze lade opruimen.
Ook na de opruimsessie, waarbij alle doosjes thee in de theedoos zijn verzameld en alle ziek-spullen in de oranje tas, ziet het er zo uit..

Hij is nog steeds vrij vol, mmm, kan er nog iets uit? Nou ja, waarom heb ik nou stroop en ricola-potjes gewoon teruggezet?? Die gaan in de voorraadkast.Zo dat schept ruimte en overzicht. En Bink is het met me eens! Die kwam even neuzen -hihi- rechts op de foto zie je hem nog net...

1 opmerking:

  1. Die oranje toilettas doet bij mij ook dienst als opbergplek voor medicijnen. Goeie opvallende kleur!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!