zaterdag 16 februari 2013

Dag 100 - Keuken ....

Je let even niet op, hebt een avond geen zin in opruimen...
En hoe ziet de keuken er dan uit??

Nou ja, aan de slag maar.
Papierbak naar de schuur, de oudpapierbak is vol. Meteen de plastc hero zak mee naar de schuur. Kattenbak verschoond, hoekje geveegd. Flessen uitgezocht (meesten moeten ingeleverd worden).
Links begonnen met het aanrecht bij het fornuis (viel mee) en met de richting mee kwam ik de groente tegen, anders ingericht, ziet er beter uit.
De afwas uit het druiprek opgeruimd, wasbak schoongemaakt.
Hoekje van de waterkoker/Senseo opgeruimd. Slagharen plastic bekers...? Nou die kunnen nu wel weg. Alle flessen olie -nog van het oliebollen bakken-opgeruimd. De voorraad met limonade flesjes en flessen cola in de voorraadkast (tja de naam zegt het al - ha!) opgeruimd. Blik met koffiepads en andere koffiezaken in het 'koffie'kastje gezet. Nou, ik ben nu onder het prikbord klaar en het is gewoon leeg op de waterkoker en senseo na. Ongekend!

Dan het lange aanrecht. De rijstkoker in de grote doos is manlief's kerstgeschenk en kwam gisteren met de post. Waar gaan we die laten... mmm ga ik nu nog even niet beslissen.
De strijkijzer gaat uit de vensterbank, van alle papieren maak ik een stapel (de kinderen hebben de auto opgeruimd wat heel fijn is, maar daarna is de stapel op het aanrecht neergezet en 'vergeten'...) en als zodanig verhuisd die naar de 'papier uitzoek plek'...
De spullen van de broodbakmachine verzameld en er in gedaan.
Lapje erover, ik neem de kastjes even mee. pfoe wat is WIT toch besmettelijk...!
Na een uur van puinruimen, ziet het er wel weer zó uit!!









2 opmerkingen:

  1. Alweer 100 dagen bezig wat goed zegt. Je bent ook zo lekker constant bezig ik ben veel eerder begonnen dan jij maar jij bent rder bij de 100 dan ik goed hoor.

    Je aanrecht ziet er ook weer lekker uit zeg. GOED BEZIG!!!!! Trots op je lekker door gaan zo :-*

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!