dinsdag 15 januari 2013

Dag 69 - badkamer kastje

We schieten door de lijst heen naar Klus 21 - badkamerkastje boven wasbak (klik). Dit is iets waar ik al langer tegen aan loop te hikken. Want iedereen pakt er zaken uit, gebruikt ze en zet het dan kriskras weer terug....

Zo was het

Er kunnen een aantal zaken weg waarvan de datum is verlopen, het niet goed meer is of gewoon omdat er een lege verpakking is teruggezet...
En dit is het plan voor de indeling:
Het bovenste plankje is voornamelijk voor medicijnen
Het middelste plankje is voornamelijk voor cosmetica, huidverzorging
Het onderste plankje is voornamelijk voor tandverzorging en scheren.

Dit stond alleen al op de bovenste twee planken....

Tussenstans met de bovenste twee planken weer gevuld.

Ik heb nog wat geschoven met spulletjes die onderin waren beland.
En dit is het eindresultaat!
Ben benieuwd hoe lang het zo blijft :-)


En ik heb nagedacht over de meest handige plek voor de doos met usb-pickup uit mijn blog Dag 68 - bovenkant computerkast en ik denk dat ik de ideale plek gevonden heb. Namelijk bij de elpees en mijn oude pickup die op de kamer van zoonlief zijn opgeborgen.
Ik ga zo kijken of het daar ook bij past... maar deze enorme doos gaat in ieder geval naar zolder en past het niet, dan verdwijnt hij achter het schot.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!