donderdag 17 januari 2013

Dag 70 - badkamer deel 2

Nog maar even verder op de badkamer, want die heeft een aantal kleefplekken, te weten de wasbak, het randje boven het toilet, de tegelrand achter het bad onder de muurverwarming en het plankje bij de douche met badproducten...

Vandaag aandacht voor het randje boven het toilet.
Zo was het toen ik startte... Wat stáát er toch allemaal..?
Heel veel schoonmaakproducten voor het toilet en de badkamer, vlekkenweg/inweek spul voor wasgoed, flesje shampoo, mooie pot van Blond Amsterdam met badzeep, de Tina, haarborstel en een toiletverfrisser. Er lagen ook nog twee Suske en Wiske's op de grond...
Ik heb de tegelvloer onder het toilet ook maar meteen schoongemaakt, want bij stofzuigen is dat een erg lastige pek. En meteen maar even de badmat in de was, zo, daar frist de vloer helemaal van op.

Maar er moesten dus een aantal dingen naar een andere plek verhuizen.
De schoonmaakproducten voor wasgoed naar zolder waar de wasmachine staat.
De schoonmaakproducten voor de badkamer in het kastje onder de wasbak (bij de handdoeken).
De Tina en stripboeken naar de kamer van dochterlief.
De haarborstel op z'n plek bij de wasbak.
En het kleine flesje shampoo moet terug naar een vriendin, waarvan ik het leende.

En dan ziet het randje er zo uit. Ik ben er heel blij mee, want dit schept enorme rust op onze mini-badkamer.
Maar.... zou er nog meer van de Blond badkamer spulletjes zijn? Want 't is nu ook wel weer erg leeg ;-)

4 opmerkingen:

  1. Ja natuurlijk is er nog meer als je een potje hebt dat zijn er zeker nog meer van gewoon ff google ;-)

    Het ziet er zeker weer beter uit fijn hé. Ik vind het altijd zo heerlijk als het er weer goed uit zien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Conny,
      Ja ze hebben meer! Maar de hoge bewaarpot van deze serie kost 18 euro..! Die vraag ik maar voor mn verjaardag ofzo.
      Ik geniet nog even van het mooie vrij lege randje :-)
      Groetjes, Emilie

      Verwijderen
  2. haha, wat heerlijk, die laatste zin had van mij kunnen zijn. Als iets leeg is, zit ik ook te bedenken wat ik er nog meer neer kan zetten.
    Maar het lukt me nooit om iets leeg te laten!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!