vrijdag 11 januari 2013

Dag 65 - buffetkast en wijnvoorraad...

Zoals beloofd verder met de buffetkast.
Omdat ik alle boeken bovenin wil hebben en het glaswerk beneden moet ik schuiven met de spullen.

De bovenste plank:
Van de Flow blijft de verzamelband van 2012 nog even staan, dat is zo lekker kleurrijk! De nieuwe is in bestelling. De DonaldDuck verzamelbanden van 2012 mogen ook nog even blijven tot de verzamelbanden van 2013 binnen zijn (zijn besteld). De leesboeken bij elkaar  en dan alle boeken over Escher, Hundertwasser en Gaudí, ze staan nu gebroederlijk bij elkaar.

De middelste plank:
Allerlei verzamelde snuisterijen, gebruiksvoorwerpen, beeldende kunst en toegepaste kunst. Maar vanaf nu zijn alle oorbellen en kettingen van dochterlief verhuisd naar haar kamer...

De onderste plank:
Glaswerk en flessen drank. 't is wel vol met al die flessen.... Wie komt - in het kader van dit opruimproject - de voorraad witte wijn, saké en cider helpen verkleinen? Gezellig!!
Zo was het:





Zo is het nu aan de rechterkant, er is nog plek voor boeken boven in....

Zo is het nu aan de linkerkant van de kast.
Ik ben nog niet helemaal content, maar dat komt op een ander moment.

2 opmerkingen:

  1. Ziet er weer goed uit toch? Helaas drink ik al dit drankjes niet anders had ik zeker gezellig willen helpen met je opruimproject ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kastenprojecten vind ik stiekem de leukste omdat je dan ziet wat iedereen in huis heeft. Ieder haar eigen dingen, eigen smaak, eigen kleuren... Geweldig! En overal doe ik weer inspiratie op. De glazen op groene pootjes vind ik prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!