dinsdag 8 januari 2013

Dag 61 - op de keukenkast

Vanmorgen dacht ik, wat is er nou toch op de bovenkant van het keukenkastje aan de hand... Er werd gekrabbeld en gemiauwd...
Bink dacht: "De baasjes zijn zo aan het opruimen, ik help ook wel even mee..." hihi


Maar het mág natuurlijk niet, want het risico is groot dat hij de antieke laatjeskast er vanaf stoot! Dus manlief heeft het kastje meer de hoek in geschoven. Toen dacht Bink, ik ga aan de overkant neuzen op de kast en dat mocht óók al niet... miaow, toe nou....
Dan het volgende. Ik hou van films, heb ondertussen een hele verzameling bij elkaar gespaard. En gisteren kwam daar weer een film bij, namelijk The King's Speech.
Ben erg benieuwd, ik heb er al veel goeds over gehoord.
Om ervoor te zorgen dat de kast niet 'overloopt' ben ik actief op mailmydisc.com (klik) voor het ruilen van dvd's en cd's. De kosten zijn dan 1 euro per film. Het werkt op puntenbasis, als jij ruilt ontvang je punten. Van die punten ontvang je dan weer films.
Dit is erg leuk en het ruilen gaat enorm goed. De kinderen zijn er ook erg blij mee, want ondertussen hebben we bijna de hele collectie Walt Disney compleet.... maar die houden we!








1 opmerking:

  1. Zonde dat dat antieke laatjeskast op de kast staat zeg. Dat zou je eigenlijk een velere mooier plek moeten geven joh. Geweldig zo'n ding.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!