donderdag 27 december 2012

Dag 49 - kleine klusjes

Vandaag doe ik een aantal van de kleine klusjes die al langer in de planning staan. Maar het is zo'n lange lijst geworden, ze lukken niet allemaal schat ik in... Ik zet er ✅ achter als het ingepland of gelukt is! Ik ben benieuwd hoe ver ik kom... 
Bijgewerkt om 21:42 - morgen weer een dag...

  • 2 paar laarzen naar de schoenmaker brengen voor nieuwe zolen -> helaas van de laarzen van dochterlief waren de zolen door en om dat te maken kostte ruim 30 euro... Besloten om nieuwe laarzen voor haar te kopen. Die van mij zijn weer gemaakt en gepoetst, dus ✅
  • Lange grijze veters kopen voor dochterlief, de netels zijn van de oude af en ik moet ze elke keer bijknippen... Ik heb rode gekocht, ze staan heel leuk! ✅
  • een verkeerd gekochte gloeilamp terugbrengen (was ruim 7 euro..)✅
  • Afmaken van het invoeren van de boeken die ik wil verkopen via internet
  • Een opbergbox kopen voor de boeken die op het boekenwinkeltje staan✅
  • De vaatwasser leegmaken meteen als hij klaar is✅
  • Glutenvrij brood voor dochterlief bakken ivm het logeren✅(door manlief)
  • een rode en witte was draaien
  • de was uit de droger meteen strijken (want dat lukt anders nooit)
  • kleding voor de kinderen verzamelen ivm logeren vandaag ✅
  • Kaart schrijven ✅ en cadeautje inpakken voor mijn nichtje ✅ (door manlief), want daar gingen we heen
  • Administratie doen (alles is wel al verwerkt, gelezen en/of betaald, maar nog niet in ordners gedaan)
  • Reageren op uitnodigingen voor nieuwjaarsbijeenkomsten
  • Post langs brengen -was verkeerd bezorgd
  • Plastic, glas en papier naar de vuilstort brengen
  • Eettafel opruimen ✅
  • Salontafel opruimen ✅
  • Aanrecht opruimen ✅
  • Toiletten schoonmaken
  • Badrand (voegen) schoonmaken
  • Douchekop ontkalken
  • En wat ik verder nog verzin...❓

2 opmerkingen:

  1. En en .... hoe ver ben je met alles gekomen?
    Ik doe vandaag allemaal dingen op mij lappie die ook eens moeten gebeuren. Niet veel zin in maar ze liggen al weer een tijd op me te wachten dus..... AAN DE HANG.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!