maandag 17 december 2012

Dag 39 - schoenen collectie

hier kan ik niets in vinden..
Mijn schoenen collectie is manlief een doorn in het oog. Overal in huis staan mijn schoenen, tenminste volgens hem. En de plek voor m'n schoenen in de kledingkast is een puinhoop...

de hele collectie
Om te bewijzen dat het meevalt heb ik alle schoenen verzameld. Dit zijn de zomer- én winterschoenen.
wintercollectie

Als ik de sandalen, slippers en zomerhakjes eruit haal ziet het er zo uit..

naar de kliko (stuk)
En dit zijn de schoenen die stuk zijn, maar zo lekker zitten dat ik de gaten in de zolen voor lief nam... Maar ze  gaan nú in de kliko.
Ik had overigens bij de kringloop-zakken al een paar blauwe laarzen weggedaan..
@Els, het kost moeite maar ik kan het wel!



nu kan ik weer zien wat ik heb..
Als alles weer is ingeruimd in de kast vind ik het maar weinig schoenen en zo somber!
Ja, ik zie al wat ik mis: rode en blauwe laarzen!! ;-)

Wie gaat er mee shoppen?









2 opmerkingen:

  1. Haha zijn de schoenen niet bij iedere maan een doorn in het oog. Volgens mij heeft iedere vrouw wel wat met schoenen. Als ik al jou schoenen even tel valt ht best wel mee ;-)

    Ik heb een hele schoenenkast, maar liefst 6 schappen en op iedere schap passen 7 paar schoenen. 2 schappen waren eigenlijk voor manlief, maar daar pik ik ook al wat ruimte van in en 9 van de 10 keer staan hier altijd schoenen onder de kast in de bijkeuken. haha Ja eigenlijk veelste veel, maar maar ach weg doen.... Neee zonde ik pas ze toch nog en heb ze af en toe ook nog wel eens aan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jee, nee zoveel schoenen heb ik inderdaad niet...
      Ik heb nu alleen schoenen weggegooid die echt niet meer konden - natte voeten bij regen en sneeuw :-)

      Verwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!