woensdag 12 december 2012

Dag 34 - voorraadkasten en boekwinkeltje

De woensdag is mijn parttime dag/mamma dag. En het is ook de enige dag waarop ik thuis ben als de kinderen 's ochtends op school zijn.... Dus ik ben naar de kapper geweest en heb weer nieuwe krullen :-) maar dan moet je er eerst zo uit zien hihi


Naast de 'normale' dingen als wassen, strijken, bedden opmaken, ook nog tijd voor een extra opruimklus: de voorraadkast(en) in de keuken, want er zijn 3 verschillende plekken. Nu eerst het 'snoepkastje', waar ook de servetten en kaarsen in onderhuren ;-)
Het valt mee als ik alles eruit heb, alleen zijn er veel restanten die ik heb samengevoegd. Scheelt ruimte...


Alles weer netjes ingericht, is het een stuk leger en weer overzichtelijk. 







Dan de grote voorraadkast.

Eerst helemaal leeg gemaakt.


 







We hebben wel veel voorraad, maar eigenlijk valt me dit heel erg mee. Geen dingen over de datum, geen 3-dubbele producten, dat is wel eens anders geweest... we zijn dus duidelijk goed bezig met het opmaken van de opgebouwde voorraad!
Als alles er weer netjes in staat ben ik blij. 't Ziet er weer keurig uit!




Daarnaast heb ik bij boekwinkeltje.nl een boekwinkeltje geopend Zonneveldruimtop (klik) en die ga ik vullen met de boeken die ik wil verkopen. Ik mag er 40 op zetten, lijkt me ruim voldoende voorlopig. Laat het grote geld nu maar binnen stromen - haha.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!