maandag 10 december 2012

Dag 32 - weinig tijd, dus een klein klusje...

Gisteravond bleek de voet van dochterlief erg veel pijn te doen - ze had haar voet verdraaid  en kon er eigenlijk niet op staan. Dus na de gezellige gourmet was dat een vervelend einde van de avond. Het werd alleen niet dik (wel blauw), dus ze is met een kinder-paracetamol naar bed gegaan. Ze maakte zich erg druk dat ze misschien in het gips moest en naar het ziekenhuis....
Vanmorgen viel het gelukkig mee met haar voet, ze kan er op staan, maar het doet nog wel pijn. Daardoor waren we wat later opgestart dan normaal... Ik heb nog de salontafel opgeruimd, de was uit de droger uitgezocht, een was gedraaid en de boterhammen voor de overblijf gemaakt. En toen moesten we richting school. Haar platste schoenen aangetrokken en dat ging redelijk..

Vandaag wel een klusje gedaan voor mijn vrijwilligerswerk  - we organiseren een Lampionnenoptocht en daar zou ik de inschrijflijst voor maken. Dus dat heb ik gedaan.
Vanavond ga ik naar school voor het rapportgesprek van dochterlief en dan neem ik ze mee en hang ze op bij de klassen.
We hopen op veel aanloop, want het is altijd super leuk die lichtjes en kindjes die plezier hebben!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!