zaterdag 17 november 2012

Dag 9 - eettafel

Vandaag ga ik samen met een vriendin een Sieradenworkshop doen in Amsterdam. Dit is nog een cadeautje voor mijn verjaardag. Dan gaan we samen eten en daarna ga ik naar de opening van de PAN in de RAI Amsterdam.
Dus wanneer heb ik tijd om op te ruimen...? Ik denk dat het bij de keuken blijft, maar dat is dagelijkse koek :-)

Onder het mom van "mis ik een dag dat zou zonde zijn!" heb ik gisteren 'in het vooruit' opgeruimd en wel, de eettafel. Want dat is een verzamelplaats van spullen die heel ergens anders horen, zoals stapels met post, folders, 'daar moet ik nog iets mee'-papieren, kinderspeelgoed, de Sint spullen waar mee gespeeld is, de kranten van de afgelopen dagen, etc.

Nu is de eettafel weer waar hij voor bedoelt is, we kunnen er aan eten. 's Avonds een kaarsje aan, glas wijn of water erbij en dan lekker genieten van elkaars aanwezigheid... Bink en Suzy komen ook even kijken...
Heerlijk!!


2 opmerkingen:

  1. De categorie 'daar moet ik nog iets mee' is heel herkenbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja hè en die ligt nu dus niet meer op de eettafel, maar in de computerkast hihi

      Verwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!