dinsdag 13 november 2012

Dag 5 - Veel boeken? Hoe bedoel je...


Wat verzamel je toch een hoop spullen om je heen....
En ik heb dan nog een extra tic en dat zijn boeken. Allerhande boeken, van series (Terry Pratchett) tot boeken over katten. Maar ook studieboeken, een verzameling kunstboeken en tijdschriften, zo lees ik graag de Flow (vanaf het allereerste moment!), Margriet Balance, bladen van goede doelen (Vogelbescherming, WNF etc.) Mijn zoon heeft NG junior, dochter de Tina en gezamenlijk de Donald Duck.... Dat is heeeel veel papier!

Nou heb ik via Bol.com al wel een groot gedeelte van de boekenverzameling verkocht, maar er blijven altijd boeken over waar ik niet zoveel meer mee doe. Zeker in de boekenkast op de slaapkamer. Dus... gisteravond voor ik naar bed ging nog maar even een opruim sessie gestart!
Eerst het tafeltje wat al maanden volstaat met flows/donald ducks/boeken leeggemaakt en netjes opgeruimd naar de betreffende plaatsen.
Daarna kon ik eindelijk een actie doen die ik al een tijdje in mijn hoofd had. Want naast mijn bed is onder het raam ruimte voor opslag :-) En deze was volgezet met allerlei tassen (zwemtassen/hardlooptas/tassen met sjaals/handschoenen etc.). 
De sporttas is opgeruimd, zwemtas op z'n plekje gezet en de overige tassen verhuisd naar het tafeltje - want dat was nu leeg en ik wou gaan slapen. Dus.... de rand naast mijn bed is leeg, maar vanavond de verzameling tassen aanpakken.

Een aantal boeken heb ik vanmorgen op Facebook Ik geef weg pagina gezet. En nu al reacties gekregen! Leuk toch om iemand anders er blij mee te kunnen maken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!