woensdag 28 november 2012

Dag 20 - yes, ik zie lege stoelen...

De boekenkast op de slaapkamer is bijna af. De rechtervakken moet ik nog doorlopen, maar nu al, is de hele ruimte ervan opgeknapt!

Alle herinneringen, foto's en folders voor het maken van plakboeken uit de slaapkamer gehaald - staan tijdelijk in de gang. De zwemtas beter ingericht en opgeruimd. Beslissing genomen over de leuke dingen uit het verleden: het popje van m'n afstuderen is stuk, dus weg, de twee beren zitten weer in de boekenkast, het hoedje ligt bovenop. Een plastic zak met papieren van de kinderen uitgezocht, merendeel in de oudpapiercontainer, paar dingen bewaard voor later. Een verzamel plastic zak uitgezocht en opgeruimd, daarin een pet van manlief teruggevonden en zijn donatie voor de goededoel-kledingzak, ik heb het erbij gedaan. En natuurlijk de kapotte boeken in de oudpapiercontainer gedaan.

De Time-life kunstboeken zouden geld waard zijn (10 euro per boek) alleen als ze in de originele hoes zitten en onbeschadigd zijn... Helaas heb ik die hoezen niet en zijn ze in zeer slechte staat... Dus ze gaan in de oudpapiercontainer..
Morgenavond komt een dame een aantal boeken ophalen, maar mag ook de andere boeken die ik wegdoe bekijken en evt meenemen. Dat scheelt weer een stuk.

En zo ziet het er nu uit....



Vanmiddag misschien het rechterdeel van de planken doen, nu eerst mijn surprise maken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!