maandag 19 november 2012

Dag 11 - Digitale contacten

Vandaag is het mistig buiten, rond ons huis, de auto, de school, het werk....
Maar thuis ging alles prima, de kinderen werden uit zichzelf wakker, dochterlief dacht na over wat ze aandeed en hoe ze haar haar ging doen, omdat ze naar de Sport-BSO gaat en daar wou ze in de klimboom, dús... "Geen rok, maar een broek en die bloem-speldjes kunnen echt niet, mam, wat als ik ze kwijt raak in de Klimboom?!". De speldjes heeft ze net nieuw van Sinterklaas gekregen, vandaar :-). Ze hebben hun typecursus gedaan en muziek geoefend. En we waren op tijd op school! 




Scarabee
Zoonlief was wel  een beetje nerveus, want hij mocht vandaag voor het eerst naar de Scarabee groep. Dit is 1 ochtend in de week les voor (hoog)begaafde leerlingen en dat was natuurlijk heel spannend, maar wel super leuk!

En dan mijn 365 dagen opruim project. Het is alleen wéér niet in mijn eigen huis een opruim-actie...

Want ik heb mijn digitale contacten opgeruimd/bijgewerkt. Dat schept veel rust!

Nu hoef ik niet meer verzenuwd op zoek naar een mailadres in oude mailtjes, een postcode als ik een kaartje wil sturen of mijn moeder te bellen voor een telefoonnummer...
Nee, de hele familie en vriendenkring staan keurig in mijn mailbox bij Contacten, met het juiste (mail)adres, de juiste (mobiele) telefoonnummers en daarmee ook meteen in mijn telefoon. En die heb ik altijd bij me. Heerlijk gevoel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je reageert op mijn blog!